200 میلیون تومان به حساب انجمن‌های ورزشی ریخته می‌شود
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:
200 میلیون تومان به حساب انجمن‌های ورزشی ریخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: از طرف فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور قرار است مبلغ 200 میلیون تومان به حساب هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان واریز شود.

خبرگزاری فارس: 200 میلیون تومان به حساب انجمن‌های ورزشی ریخته می‌شود

 

احمد عطایی امروز در نخستین گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اصفهان برای سال 1391 اظهار داشت: مبلغ 200 میلیون تومان واریزی از طرف فدراسیون انجمن‌های ورزشی باید زیر نظر این فدراسیون در مورد مسائل گوناگون هزینه شود.

وی در مورد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بدون پشتیبانی مالی از طرف این اداره راه به جایی نمی‌برد، تصریح کرد: نیاز مالی واقعی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان مبلغی در حدود دو میلیارد تومان است که در سال گذشته تنها مبلغ 20 میلیون تومان به حساب هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ریخته شده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان اصفهان باید این هیئت را جزئی از خانواده خود بداند.

وی با تقسیم‌بندی رشته‌های زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به سه بخش هوایی، آبی و چمنی، تاکید کرد: سه رشته دراگون‌بوت، جت اسکی و اسکی روی آب با توجه به کم آبی موجود با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

عطایی در مورد چهار رشته بیس‌بال، سافت‌بال، راگبی و کریکت با بیان اینکه این رشته‌ها نیاز به زمین چمن اختصاصی دارند، تصریح کرد: بهترین فرصت است تا در همین‌جا از مسئولان شهرداری اصفهان به خصوص سید مرتضی سقاییان‌نژاد و احمدرضا مهنام به دلیل حمایت بی‌دریغ خود از این رشته‌های ورزشی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی بیان داشت: از جمله رشته‌های زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی رشته طناب‌کشی است که ورزشکاران آن از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تاکید کرد: رشته سپک‌تاکرا و سایر رشته‌های زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی همواره در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند که امروز با حمایت نشدن‌های مالی رفته‌رفته قدرت خود را از دست‌ می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رشته رزمی کونگ‌فو قرار بود زیر نظر انجمن‌های ورزشی ادامه فعالیت بدهد که این اتفاق هرگز رخ نداد.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: